Labels

Alang2 Singgah Follow La

Tulis Nama Atas Batoo

Monday, March 14, 2011

Ntahapahapantah~27 - Akhirnya...Siap Juga !!!

Bismillahirrahmnairrahim
Assalamualaikum
Salam Dari Raja Beloot

         Alhamdulillah...akhirnya siap juga assignment aQoo. Nak pecah kepala, sampai naik bengkak mata mengadap laptop. Padan muka aQoo. Saper suruh buat kerja last minit. Ginilah jadinya. Pasni nak drive balik kampung plak. Larat ke tak larat nih. Apa-apa pun kejap lagi bantai tidor dalam sejam dua. Ok lah tu kot !!!

          Dah bersawang blog aQoo ni. Empat hari aQoo tak balik istana. Entah ada pelawat ke tidak. Cam sunyi sepi jer. Kalian semua ada baca tak blog aQoo ni ???

          Macamm takde orang baca je. Takpelah asalkan aQoo boleh layan dan syok sendiri pun so ok lah. Kepala dah ringan. Sebelum tido aQoo nak dodoikan diriQoo dengan lagu Spider ni jap....hahahaha NTAHAPHAPANTAH...Adioooosss !!!



Raja Beloot : siang malam kita jadi satoo kerana kau adalah miliQQoo !!!

No comments:

Post a Comment

Layan Tiub Awak

Loading...
Related Posts with Thumbnails


I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com