Labels

Alang2 Singgah Follow La

Tulis Nama Atas Batoo

Sunday, December 12, 2010

Cerita Romantis Di Suatu Petang

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum
Salam Dari Raja Beloot


Ceritanye bermula pada suatu petang yg indah
Waktu itu petang ..
Petang yg panas..
Petang yg poyo..
Petang yg tak ingat.. 
Petang yg petang la......... 

 
 
Pada suatu petang yang terang dan romantis .. Aku terlihat dari nun jauh seorang awek seperti bidadari, dengan seluar ketat pendek, baju pagoda .. PEWIT… membuat hatiku tergoda ..untuk lelaki pasti Tergoda untuk wanita mesti makan hati. Tak terusik tu



Aku tanpa membuang masa mengejar dengan pantas Aku tak mahu dia hilang dari pandanganku, lajuku melangkah, dan si dia menghampiri sebuah van .. apa kerja Agaknye wanita ini, tertanya aku



Akhirnya, sampai juga aku
Berbekalkan kamera telefon bimbit ku ..
menghampiri dia ..   cantik sungguh kulihat

Rambutnye yg hitam berkilat
tetapi sayang seribu kali sayang..
sangka ku kan ke mati rupanye 
    

 

  WHOAAA...
TIPAH TERTIPU TERTIPU TIPU TERTIPAH !!!!

Raja Beloot : jangan tertipu dengan perhiasan dunia...hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails


I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com