Labels

Alang2 Singgah Follow La

Tulis Nama Atas Batoo

Monday, December 27, 2010

Ntahapahapantah 15 ~ aQoo Pun Anak Malaysia !!!

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum
Salam Dari Raja Beloot  

http://1.bp.blogspot.com/_Hn2ecOv60LQ/TQjMj6Bg2xI/AAAAAAAAAJw/VoN43PPj15U/s1600/piala-aff1-550x366.jpg

          Alhamdulillah...menang jugak akhirnya. Best pulak tengok Malaysia main malam ni. Kalau begitu sokmo kan bagus. Taklah bosan sangat. Terasa jugak, walau AFF je rasa macam final Piala Dunia pulak...hehehe rasa jer. Keputusannya Malaysia ganyang (perkataan yang selalu orang Indon gunakan untuk Malaysia) 3 - 0 hasil jaringan Sapiee Sali (2 gol) dan Ashaari Shamsuddin. Bekalan selesa untuk final kedua di Gelora Bung Karno, Jakarta 29hb Disember ni. Tahniah dan terima kasih kepada anak buah Rajagobal kerana dapat buat aku sedikit bangga dengan dream team kali ni. Harap-harap dapat bertahan dan berjaya memikul pulang piala AFF ke Malaysia setelah 14 tahun mencuba. 

http://1.bp.blogspot.com/_IXjI_Rs2J68/TRFcM-iQe-I/AAAAAAAAKQ8/O5dnKmGAK4I/s1600/national+football+team.jpg
Malaysia Dream Team 2010

          Tahniah juga kepada semua penyokong Malaysia yang beramai-ramai memenuhi Stadium Bukit Jalil dan yang berkumpul di depan tv samada kecil atau besar. Tapi janganlah masa tengah naik dan menang ni ayik puji je...tapi bila merosot sikit dan kalah pulak kembali kena kutuk dan keji. Memang sokmo begitu. Aku rasa kali ni berilah mereka peluang (yang entah ke berapa kali dah...hehehe) membina jati diri dan mengharumkan nama Malaysia. Tahniah ! Tahniah ! Tahniah !


Raja Beloot : kini aQoo bangga cakap pasal team Malaysia...heheh

No comments:

Post a Comment

Layan Tiub Awak

Loading...
Related Posts with Thumbnails


I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com