Labels

Alang2 Singgah Follow La

Tulis Nama Atas Batoo

Friday, October 22, 2010

Aku Masih Suci II

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum
Salam Dari Singgahsana Raja Beloot

http://img219.imageshack.us/img219/2897/gambarnorjuma13.jpg

Aku Masih Suci II

Gadis...
pernah aku terfikir
apakah kau dilahir untuk dicium
kerna wajah ayu dan kulit gebumu itu...
lantas seumur hidupmu ciuman jadi peneman...
kau dicium ayahmu sewaktu lahir
hanyut kau bersama laungan azan dan iQamah di telinga

Bila kau di bawa pulang
kau disambut dengan ciuman
bila saja kau tiba di halaman rumah bonda
mungkin juga di teratak nenda
pipimu digomoli lagi
oleh insan yang tak kau kenali
dicium lagi...kau kegelian
comel kata mereka.

Usiamu menginjak dewasa
kau berkelana mencari cinta
akhirnya kau dirangkul sang pria
katamu dia ku cinta...
lalu pipimu dicium...kau rela 
tanpa malu kau berkata tanda bukti cinta
walau terpalit noda dan dosa...
jeritmu...aku masih suci

Kini kau sudah dipunya
dilamar dia penuh adat
bersatu dalam ikatan padat
jauh dari maksiat...
namun satu yang harus kau ingat
pipimu pasti akan dicium dicumbu
entah kali ke berapa dalam hidupmu

Kini jasadmu terbujur kaku
kau sudah kembali ke asalmu
menghadap Tuhan yang Maha Satu
namun yang pasti bagiku
pipimu masih lagi ghairah dicium
suamimu, anak dan menantumu
dan dirimu bagai tak pernah jemu
dikucup dan dicium
kerna aku dan kau juga mungkin tahu
Lahirmu memang untuk dicium !!!


Raja Beloot : terhasil bila aku lihat dua anak muda selamba bercium depan mata...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails


I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com