Labels

Alang2 Singgah Follow La

Tulis Nama Atas Batoo

Thursday, October 7, 2010

Aku Masih Suci

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum
Salam Dari Peti Seni Raja Beloot

http://malikazir.files.wordpress.com/2010/01/to-let-it-go-by-tolkienmaster1.jpg 

 AKU MASIH SUCI

Dengarkanlah ini, 
citra sedesir hembusan kerinduan
dari denyut dan dengus berahi yang masih suci
ku gubah dalam bait-bait kecil dan bersahaja

aku masih suci
usah kau cemari aku 
dengan jemari rakusmu
jangan kau nodai aku 
dengan lirikan mata nafsumu
kerna nilai kesucian aku tidak serendah itu

aku masih suci
meniti hari sendiri
mendakap malam tanpa teman
mengusir embun pagi 
menemani fajar berlari
sepi dan sunyi bernyanyi
dalam pertanyaan dari hati
siapakah sudi menemani
aku yang masih suci....

Raja Beloot : ku kotakan janji pada seorang teman...hahahahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails


I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com