Labels

Alang2 Singgah Follow La

Tulis Nama Atas Batoo

Sunday, January 9, 2011

Facebook Zaman P.Ramlee

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum
Salam Dari Raja Beloot
Sesekali tergelak juga bila baca status facebook kat bawah. Yelah kalau dibayang benar-benar terjadi apabila facebook ada di zaman P.Ramlee. Mungkin kalian pernah terbaca atauu terserempak dengan status ni kat mana-mana. Tapi tak kisahlah kerana aQoo hanya ingin berkongsi gelak dengan kalian yang baru ternampak status facebook ni. Ini pun aku forwardkan dari e-mail seorang kawan baikku. Dah lama tersimpan dalam inbox maka aku campak dia kat sini pulak...hahahaha !!!
Kalau mata kalian tak nampak nak baca...klik je gambar biar jadi besar sikit !!!

Raja Beloot : ku akhiri seminggu pertama tahun 2011 dengan....demam !!! huhuhu

No comments:

Post a Comment

Layan Tiub Awak

Loading...
Related Posts with Thumbnails


I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com