Labels

Alang2 Singgah Follow La

Tulis Nama Atas Batoo

Thursday, January 27, 2011

Ntahapahapantah 20 ~ Pencarian 10 Blog Tercantik Pilihan Blogger 2011!

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum
Salam Dari Singgahsana Raja Beloot

Pencarian 10 Blog Tercantik Pilihan Blogger 2011!

Pencarian Blog Tercantik 2011
       
           Tergoda pulak aQoo tengok contest ni. Nak join gak ah. Cam tak percaya aQoo ada hati nak masuk dan bleh tulis pulak entry pasal ni. Perasan la pulak blog bengong aQoo ni cantik...hahahaha !!!  Sebenarnya aQoo saja jer nak meramaikan dan memeriahkan contest ni. Kurang-kurang ada gak nama blog bengong aQoo ni tersebar ke seluruh alam. Up jugak traffic dia. Yang lebih penting iklan makin bertambah, income pun cepat-cepat la masyooook. Ye dak !!! 

          Tapi harap-harap aQoo la pemenangnya. Sebab blog aQoo memang cantik. Tu bagi pandangan aQoo la. Kalau kalian tak puas hati, aQoo tak boleh buat apa. Tapi kalau kalian betul-betul berani lah kan...vote la blog aQoo. Tu pun kalau kalian berani lah kan... kalau kalian penakut...tak payahlah. Terima kasih jelah...hahahaha NTAHAPAHAPANTAH  !!!!

Raja Beloot : hidup untuk perasan & perasan untuk hidup...yeargghh !!!

3 comments:

  1. gud luck

    datang nak buat spotcheck untuk undian
    nak pilih 10blog tercantik

    jangan malu-malu vote saye juge
    no 28 kump.2
    thanks

    ReplyDelete
  2. Salam,untuk makluman korang,undian untuk pencarian 10 blog tercantik sedang berlangsung sehingga 10 mac 2011..jom,jom,,mulakan berkempen skrg=)..

    sila check kat sini :-Undian Pencarian 10 Blog Tercantik 2011 Bermula

    Promosi Buat Duit Dgn Blog:Buat Duit RM400.12 Dari HeartBeat , Cepat Join HeartBeat Sekarang. Lupakan Buffered Earning Nuffnang!

    Salam Jalinan Ukhwah Daripada Faisal Abdullah

    ReplyDelete
  3. TQ Bun...oraittt nt gua undi blog lu !!!

    ReplyDelete

Layan Tiub Awak

Loading...
Related Posts with Thumbnails


I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com