Labels

Alang2 Singgah Follow La

Tulis Nama Atas Batoo

Monday, February 21, 2011

Ntahapahapantah 23 ~ Tak Tahoooo Maloooo

http://2.bp.blogspot.com/_-W-5Y4SR7WE/TRKWYf34VxI/AAAAAAAAAAQ/0cGlKH-n6co/S760/bismillah2.gif 
Assalamualaikum
Salam Dari Raja Beloot

http://3.bp.blogspot.com/_nj0alco1s0w/TMIvymZUphI/AAAAAAAAAj8/WGlLNe_-aJQ/s1600/aurat5.jpg


          Tadi petang masa duduk depan sekolah agama waktu budak balik, aQoo tersenyum tengok akak tu yang nak amik anak dia. Perrrgghhh bukan main ranggi, kalah Mak Enon dalam cerita Laxamana Do Re Mi. Agak-agak la kak nak ambil anak. Sekolah agama tu. Takkan nak legging, ketat tu sampai tertonggek bontot. Dah lah rambut mengerbang macam pontianak Shuhaimi Baba part OneTwo, baju dia pulak...pergghh meruntun Qalbooo bagai Banjaran Andes. Rasa bleh main ski ah kat situ sambil turun bukit....agak-agak ler kak...sekolah agama tu. Siap jalan kucing lagi lintas jalan depan semua ibu-ibu bapak-bapak yang punya anak berbilang-bilang kat sekolah agama tu...huhuhuuhuu...terbelalak mata Pak Aji !!!






Apalah salahnya pakai sopan sedikit...kalaulah taknak tutup aurat pun, tutuplah seluruh tubuh badan kecuali muka dan tangan pun dah kira ok dah.

Itu stail ibu...stail bapak lak lagi sempoi. Seluar pendek berpasangan dengan singlet apek. Rantai sebesar sauh kapal ngan bangle setebal rantai basikal. Alangkah bagusnya kalau tutup aurat tak pun tutuplah apa yang ternampak antara pusat dan lutut  Dah habis gaya lah tu. Nasib baik anak belajar agama, harap-harap bila besar nanti dapatlah jugak tolong doakan ibu dan bapak mereka itu.

Tulah senario pakaian ibu bapa yang mengambil anak kat sekolah agama. Tak rasa segan silu langsung dengan ustaz dan ustazah anak mereka kalaupun tak malooo ngan ibu bapa lain yang memandang mereka...ahhh lantaklah . NTAHAPAHAPANTAH !!!!

Raja Beloot : susah sangat ke nak tutup aurat ?

No comments:

Post a Comment

Layan Tiub Awak

Loading...
Related Posts with Thumbnails


I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com