Labels

Alang2 Singgah Follow La

Tulis Nama Atas Batoo

Wednesday, February 16, 2011

Setitis Hujan Dalam Lautan !!

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum
Salam Dari Raja Beloot


http://j0.tagstat.com/image04/a/8b25/007s053mEIB.gif
          
          Hari ini aQoo nak tunjukkan kat kalian satu lirik lagooo yang bagi aQoo amat puitis dan syahdooo ! Ia adalah lirik lagooo Spring yang berjudul "Setitis Hujan Dalam Lautan" dipetik dari album Sampai Hati tahun 1993. aQoo masih mencari-cari lagu dia kat dalam khazanah aQoo tapi tak jumpa...Kalau sesiapa diantara kalian yang mempunyai album atau lagooo ini, tolonglah uploadkan pada aQoo. Sedap lagooo ni wooo...mendalam dan menyentuh hati tentang bandingan diri kita seorang hamba dengan Tuhannya. Kalian bacalah liriknya kat bawah ni....




http://i583.photobucket.com/albums/ss274/PICKLEBRAIN/rain-fall-animation.gif



SETITIS HUJAN DALAM LAUTAN


Aku di ibaratkan hanya setitis hujan
dan engkau seluasnya lautan
jatuh aku ke dasarmu
hilanglah aku di dalam cintamu

Tiada sesuatu yang dapat ku megahkan
setitis hujan dalam lautan
dengan penuh kesedaran
oh segalanya aku serahkan

em..em

"Seandainya ternilai cinta ku,
pasti tak terbayang agungnya cinta Mu
Seandainya aku di terima,
di pantai manapun sanggup ku berada

Seandainya sesaat terleka
lemparlah diriku kemana Kau suka
keranaMu aku relakan
walau pasang surut tidakku peduli
walau hilang duniaku...oh

Aku hanya setitis hujan 
di samping Mu tidak kelihatan
segalanya ku serahkan
kerana cinta aku merelakan


Tiada sesuatu yang dapat ku megahkan
setitis hujan dalam lautan
dengan penuh kesedaran
hilanglah aku di dalam cintaMu

em..em


Raja Beloot : aQoo hanya menurut segala taQdeerMu pada Qoooo !

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails


I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com