Labels

Alang2 Singgah Follow La

Tulis Nama Atas Batoo

Thursday, February 24, 2011

Ntahapahapantah 24 ~ Bicara aQoo Dan Dia


http://1.bp.blogspot.com/_C1EPAkx1iC8/Shi3zKa2pkI/AAAAAAAAKu4/US0AbR2vaBo/s400/bismillah.gif
Assalamualaikum
Salam Dari Raja Beloot

http://www.artwallpaperhi.com/thumbnails/cover/20121029/love%20kristin%20kreuk%20smallville%20series%20tom%20welling%20clark%20kent%20lana%20lang%201450x967%20wallpaper_www.artwallpaperhi.com_17.jpg

Pada suatu hari. Sedang burung-burung berkicauan riang dia insan bertemu sambil berbicara !!!!

Ada apa?
Takde apa-apa.
Habis nak jumpa ?
Sajer...tak boleh ke !
Banyak kerja ah...
Kejap jer..
Apa dia ?
Tade apa-apa...
Adoiii...kalau tahu camni...baik takyah datang !

Marah ke ?
Takdelah marah...geram jer !
Dah tu...kita nak buat apa ni ?
La tanya kita pulak...kan awak yang nak jumpa saya !!!
Aa ek...ye tak ye jugak. Lupa...
Cepatlah...
Apa dia ?

Ada apa awak nak jumpa saya ni ?
Sajer je lah...nak tengok muka awak !
Kan hari-hari awak tengok muka saya...tak puas lagi ?
Hehehehe...tak. Boleh saya bawak balik muka awak ?
Ni apa hal ni. Tebiat ke apa ni ? Saya nak balik lah kalau macam ni...
Nanti lah dulu...
Apa lagi...
Tolong beli aiskrim !

Cehh...(aQoo pun blah)...cerita habis!!!

Pergghhh...siap jugak satu entry untuk kali ini. Terima kasih kerana sudi membacanya sampai ke garisan terakhir !!! Adios amigos...NTAHAPAHAPANTAH !!!!

Raja Beloot : sesekali bergurau senda...

No comments:

Post a Comment

Layan Tiub Awak

Loading...
Related Posts with Thumbnails


I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com