Labels

Alang2 Singgah Follow La

Tulis Nama Atas Batoo

Wednesday, September 15, 2010

Aku Muncul Lagi

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum
Salam Dari Raja Beloot

AKU MUNCUL LAGI

Wahai sekelian rakyat jelataku,
kini aku raja...
masyhurkanlah aku !

Aku muncul dari sebuah kehilangan
hilang sebuah takhta
tika di puncak kemegahan
tamak dan rakus merentap segala
lalu musibah melanda
hanya dengan satu kealpaan
musnah segala...

Aku kini muncul lagi
dengan wajah dan rupa yang sama
namun berbeza nama dan gaya
sudilah kiranya kau terima
diriku seadanya...

Jangan disamakan aku 
dengan aku yang dulu
namun aku masih tetap aku
bagai yang dulu...

Ku harap munculku ini
akan mampu merubah diri
terhapus segala sifat keji
dalam diri aku dan juga kamu...

Andai munculku bahagia buatmu...
aku rela bersimpuh di depanmu
melafaz syukur kepadamu....
Kiranya kemunculan ini derita buatmu
jauhlah kau dariku
aku tak rela dirimu sengsara keranaku...

Kemunculan ini adalah dari sebuah kehilangan...Si Beloot !

Raja Beloot : hilang yang tak bisa lagi dijejaki....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails


I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com