Labels

Alang2 Singgah Follow La

Tulis Nama Atas Batoo

Monday, September 27, 2010

Kembali

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum
Salam Dari Raja Beloot

Kebuntuan mencari ilham lalu tetiba telinga beloot aku tertangkap sebuah lagu nasyeed dari IKIM.fm. Dengan garapan lirik yang amat puitis dan menggetar hati. Lalu ingin sekali aku kongsikan dengan kalian semua... Hayatilah lagu Kembali dari kumpulan Far East !


 

Ya Allah... Wahai Tuhan Yang Maha Pemurah,
Terangilah ku dengan nur iman-Mu,
Hanya Engkau tempat aku berserah,
Mohon maghfirah di dalam syahdu...

Wahai Tuhan Yang Maha Pengasih,
Ampunilah segala dosaku,
Laksana buih di laut memutih,
Hanyut ditelan gelombang nafsu...

Hari-hari yang telah aku lalui,
Inginku tinggalkan terus bersemadi,
Ingin aku, kembali kepada fitrah insani,
Tak sanggupku jelajahi rimba duniawi,
Bebaskanlah diriku dari dibelenggu,
Dosa noda nafsu durjana...

Terimalah taubatku Ya Allah,
Pimpinlah daku ke jalan redhaMu,
Moga sinarMu terangi hidupku,
Di dalam kegelapan...

Aku kan kembali padaMu rabbi,
MenghadapMu Ya Rabbul Izzati,
Segala ketentuanku pasrahkan,
Di hujung penghayatan...

Raja Beloot : Ya Allah, ampunkanlah segala dosaku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails


I changed my font at scrappinblogs.blogspot.com